ЧИТАЦЬКА АУДИТОРІЯ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ФАКТОР РЕКЛАМНИХ ОГОЛОШЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ ДЕЯКИХ ВИДАНЬ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6825.2018.29.153358Ключові слова:
реклама, рекламні оголошення, читачі, ілюстрований журнал «Нива», «Торгово-промышленное обозрение»Анотація
Стаття присвячена вивченню взаємовпливу читацької аудиторії та реклами, що була розміщена в деяких виданнях Російської імперії початку ХХ ст., а саме: ілюстрованому журналі «Нива» та галузевому виданні одеської біржі «Торгово-промышленное обозрение».
Зазначені видання дуже різні, орієнтовані на різну цільову аудиторію й тому мають різні варіанти рекламних оголошень. Відповідно рекламні оголошення принципово відрізняються в бік утилітаризму. У всіх рекламних оголошеннях присутні певні кліше. Рекламні оголошення чітко спрямовані на власну аудиторію але й сама реклама та її стереотипи впливають на читача.
Посилання
Avseenko V., 1904 – Avseenko V. Kruzhok belletristov «Nivyi» v 70-h godah. Niva. 1904. №50. S.1006. [Avseenko V., 1904 - Avseenko V. The circle of Niva writers in the 70s. Niva.]. 1904. No. 50. P.1006 . [in Russian].
Dinershteyn E. A., 1986 – Dinershteyn E. A. «Fabrikant» chitateley A. F. Marks E. A. Dinershteyn. – M., 1986: Rezhim dostupu / http://imwerden.de/pdf/dinerstein_fabrikant_ chitatelej_marks_1986_text.pdf [“Fabricator” of readers A.F. Marx] E.A. Dienershtein. - M., 1986: Access mode / http://imwerden.de/pdf/dinerstein_fabrikant_chitatelej_ marks_1986_text.pdf [in Russian].
Druzhkova I.S., 2016 – Druzhkova I.S. «Torgovopromyishlennoe obozrenie» yak dzherelo sotsIalnoekonomIchnogo ta kulturnogo zhittya Odesa (z kolektsiyi T.Maksimyuka). VIsnik Odeskogo Istoriko-kraeznavchogo muzeyu. № 15. Odesa, 2016, p.106-110. [.«Commercial and Industrial Review» as a source of social and economic and cultural life of Odessa (from the collection of T. Maksimyuk)] Bulletin of Odesa Regional History Museum, Odesky's Folk History Museum, No. 15, Odesa, 2016, p. 106-110. [in Ukrainian].
Lippman U., 2004 – Lippman U. Obschestvennoe mnenie, M., 2004. 384p. [Public Opinion], Moscow, 2004, 384p. [in Russian].
Materialyi dlya statistiki, 1870 – Materialyi dlya statistiki gazetnogo i zhurnalnogo dela v Rossii za 1868 god., SPb, 1870. [Materials for statistics of newspaper and magazine business in Russia for 1868.], Sankt-Petersburg , 1870. [in Russian].
Muzyikant V. L. Reklama i PR-tehnologii. M., 2002. 688p. [ Advertising and PR-technologies.], Moscow., 2002. 688p.. [in Russian].
Niva, 1900 – Niva 1900-1907. [Niva 1900-1907] [in Russian].
TPO, 1912, № 16 – Odesskiy kupecheskiy bank. TPO, 1912, № 16, 23 aprelya. P.20. [Odessa Merchant Bank] TIR, 1912, № 16, 23 april. P.20. [in Russian].
Pankratov, F. G., 2000 – Pankratov, F. G. Reklamnaya deyatelnost. M, 2000. [Advertising]. Moscow., 2000.[in Russian].
Reytblat A. – Reytblat A. Ot Bovyi k Balmontu i drugie rabotyi po istoricheskoy sotsiologii russkoy literaturyi. – M : Novoe literaturnoe obozrenie, 2014. – 447 p. From Bova to Balmont and other works on the historical sociology of Russian literature], Moscow: New Literary Review, 2014. - 447 p. [in Russian].
Rogodin Z., 1904 – Rogodin Z. Semeynyiy zhurnal. Niva, 1904, № 50. P.1007. [From Bova to Balmont and other works on the historical sociology of Russian literature. - Moscow: New Literary Review, 2014. - 447 p. [in Russian].
TPO, 1912, № 14 – Russkoe obschestvo parohodstva i torgovki. TPO, 1912, № 14, 9 aprelya. P.1. [Russian Society of Shipping and Merchants]. TIR, 1912, No. 14, April 9. P.1. [in Russian].
TPO, 1912, № 14 – Russkoe Dunayskoe parohodstvo. TPO, 1912, № 14, 9 aprelya. P. 2. [Russian Danube Shipping Company]. TIR, 1912, No. 14, April 9. P. 2. [in Russian].
TPO, 1912, № 15 – Telegrafnyiy klyuch. TPO, 1912, № 15, 16 aprelya. – P. 19. [The Telegraph Key]. TIR, 1912, No. 15, April 16. - p. 19.
TPO, 1912, № 15. – Torgovo-promyishlennoe obozrenie. 1912. № 16. 23 aprelya. S.19-20. [Commercial and industrial review]. 1912. № 16. April 23. P.19-20. [in Russian].
Uchenova V. V., Staryih N. V., 2003 – Uchenova V. V., Staryih N. V. Istoriya reklamyi, ili Metamorfozyi reklamnogo obraza, M., 1999, 336p. [The History of Advertising, or Metamorphoses of the Advertising Image] M., 1999, 336p. [in Russian].
TPO, 1912, № 15 – Chernomorskoe obschestvo Vzaimnogo strahovaniya sudovladeltsev. TPO, 1912, № 15, 16 aprelya. [Black Sea Society of Shipowners Mutual Insurance] TIR, 1912, No. 15, April 16. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки історичного факультету
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.