ЧИТАЦЬКА АУДИТОРІЯ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ФАКТОР РЕКЛАМНИХ ОГОЛОШЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ ДЕЯКИХ ВИДАНЬ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст.)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2312-6825.2018.29.153358

Ключові слова:

реклама, рекламні оголошення, читачі, ілюстрований журнал «Нива», «Торгово-промышленное обозрение»

Анотація

Стаття присвячена вивченню взаємовпливу читацької аудиторії та реклами, що була розміщена в деяких виданнях Російської імперії початку ХХ ст., а саме: ілюстрованому журналі «Нива» та галузевому виданні одеської біржі «Торгово-промышленное обозрение».

Зазначені видання дуже різні, орієнтовані на різну цільову аудиторію й тому мають різні варіанти рекламних оголошень. Відповідно рекламні оголошення принципово відрізняються в бік утилітаризму. У всіх рекламних оголошеннях присутні певні кліше. Рекламні оголошення чітко спрямовані на власну аудиторію але й сама реклама та її стереотипи впливають на читача.

Посилання

Avseenko V., 1904 – Avseenko V. Kruzhok belletristov «Nivyi» v 70-h godah. Niva. 1904. №50. S.1006. [Avseenko V., 1904 - Avseenko V. The circle of Niva writers in the 70s. Niva.]. 1904. No. 50. P.1006 . [in Russian].

Dinershteyn E. A., 1986 – Dinershteyn E. A. «Fabrikant» chitateley A. F. Marks E. A. Dinershteyn. – M., 1986: Rezhim dostupu / http://imwerden.de/pdf/dinerstein_fabrikant_ chitatelej_marks_1986_text.pdf [“Fabricator” of readers A.F. Marx] E.A. Dienershtein. - M., 1986: Access mode / http://imwerden.de/pdf/dinerstein_fabrikant_chitatelej_ marks_1986_text.pdf [in Russian].

Druzhkova I.S., 2016 – Druzhkova I.S. «Torgovopromyishlennoe obozrenie» yak dzherelo sotsIalnoekonomIchnogo ta kulturnogo zhittya Odesa (z kolektsiyi T.Maksimyuka). VIsnik Odeskogo Istoriko-kraeznavchogo muzeyu. № 15. Odesa, 2016, p.106-110. [.«Commercial and Industrial Review» as a source of social and economic and cultural life of Odessa (from the collection of T. Maksimyuk)] Bulletin of Odesa Regional History Museum, Odesky's Folk History Museum, No. 15, Odesa, 2016, p. 106-110. [in Ukrainian].

Lippman U., 2004 – Lippman U. Obschestvennoe mnenie, M., 2004. 384p. [Public Opinion], Moscow, 2004, 384p. [in Russian].

Materialyi dlya statistiki, 1870 – Materialyi dlya statistiki gazetnogo i zhurnalnogo dela v Rossii za 1868 god., SPb, 1870. [Materials for statistics of newspaper and magazine business in Russia for 1868.], Sankt-Petersburg , 1870. [in Russian].

Muzyikant V. L. Reklama i PR-tehnologii. M., 2002. 688p. [ Advertising and PR-technologies.], Moscow., 2002. 688p.. [in Russian].

Niva, 1900 – Niva 1900-1907. [Niva 1900-1907] [in Russian].

TPO, 1912, № 16 – Odesskiy kupecheskiy bank. TPO, 1912, № 16, 23 aprelya. P.20. [Odessa Merchant Bank] TIR, 1912, № 16, 23 april. P.20. [in Russian].

Pankratov, F. G., 2000 – Pankratov, F. G. Reklamnaya deyatelnost. M, 2000. [Advertising]. Moscow., 2000.[in Russian].

Reytblat A. – Reytblat A. Ot Bovyi k Balmontu i drugie rabotyi po istoricheskoy sotsiologii russkoy literaturyi. – M : Novoe literaturnoe obozrenie, 2014. – 447 p. From Bova to Balmont and other works on the historical sociology of Russian literature], Moscow: New Literary Review, 2014. - 447 p. [in Russian].

Rogodin Z., 1904 – Rogodin Z. Semeynyiy zhurnal. Niva, 1904, № 50. P.1007. [From Bova to Balmont and other works on the historical sociology of Russian literature. - Moscow: New Literary Review, 2014. - 447 p. [in Russian].

TPO, 1912, № 14 – Russkoe obschestvo parohodstva i torgovki. TPO, 1912, № 14, 9 aprelya. P.1. [Russian Society of Shipping and Merchants]. TIR, 1912, No. 14, April 9. P.1. [in Russian].

TPO, 1912, № 14 – Russkoe Dunayskoe parohodstvo. TPO, 1912, № 14, 9 aprelya. P. 2. [Russian Danube Shipping Company]. TIR, 1912, No. 14, April 9. P. 2. [in Russian].

TPO, 1912, № 15 – Telegrafnyiy klyuch. TPO, 1912, № 15, 16 aprelya. – P. 19. [The Telegraph Key]. TIR, 1912, No. 15, April 16. - p. 19.

TPO, 1912, № 15. – Torgovo-promyishlennoe obozrenie. 1912. № 16. 23 aprelya. S.19-20. [Commercial and industrial review]. 1912. № 16. April 23. P.19-20. [in Russian].

Uchenova V. V., Staryih N. V., 2003 – Uchenova V. V., Staryih N. V. Istoriya reklamyi, ili Metamorfozyi reklamnogo obraza, M., 1999, 336p. [The History of Advertising, or Metamorphoses of the Advertising Image] M., 1999, 336p. [in Russian].

TPO, 1912, № 15 – Chernomorskoe obschestvo Vzaimnogo strahovaniya sudovladeltsev. TPO, 1912, № 15, 16 aprelya. [Black Sea Society of Shipowners Mutual Insurance] TIR, 1912, No. 15, April 16. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-28

Номер

Розділ

ДЖЕРЕЛОЗНАВСТВО ТА СПЕЦІАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ